Met elkaar, voor elkaar

Op de Driesprong streven we naar een hechte samenwerking en partnerschap tussen kinderen, ouders, onderwijsprofessionals en anderen die betrokken zijn bij onze school. We zien onszelf als een integraal onderdeel van de Chaamse gemeenschap en willen actief bijdragen aan een positieve en groene uitstraling van de omgeving.
Bij ons op school heerst een positieve cultuur waarin respect, begrip en ondersteuning centraal staan. We koesteren een gezamenlijke verantwoordelijkheid om er te zijn voor elkaar en met elkaar. Of het nu gaat om ondersteuning bij moeilijkheden, troost bij verdriet, aandacht voor elkaars behoeften, of het vieren van succesvolle momenten; we delen deze ervaringen als een hechte gemeenschap.

We zijn ons bewust van de belangrijke rol die de school speelt in het leven van de kinderen. Daarom streven we ernaar een omgeving te creëren waarin kinderen zich gelukkig voelen en waardevolle ervaringen opdoen gedurende hun basisschooltijd.